epic fail!!

jag skulle poppa popcorn i kastrull, hällde i matolja och ett majskorn för när det hade poppat visste man att det var varmt nog för att hälla i resten.
sen började tjock vit rök komma under locket så jag tog bort locket (dum idé) TJOFF! och hela kastrullen stod i brand!
haha skåpet går att rädda, måste gnugga lite till men köksfläkten är förstörd!
lillebror ville ta bild och lägga upp på facebook men fick ej för pappa, 5 minuter senare när jag börjat gnugga står mamma bakom mig med kameran och fnissar.

haha orkar inteee jag typ såg mitt liv passera i revy när elden dök upp mitt framför nyllet!

aja slänger in en söt bild på mig och Johanna från i Fredags!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0