some beautiful boy

hej jag har ett liv, inte.
trött och hängig och orkade verkligen inte fråga runt om folk ville göra något.
imorgon blir jag som sagt ensam hemma utan skjuts, har försökt ragga hit bästavän för myskväll med kanske lite cover-tränande hehehe får se hur det går med det. annars får jag chilla i min ensamhet hihuhihu.
grinat sönder till The Notebook har jag gjort också, åååh så fiin! typ "neeej åk inteeeee!" sitter jag och gnyr för mig själv fast jag vet att hon kommer tillbaka igen.
orka mina hormoner, jag blir äckligt fjortisaktigt glad för småsaker, och grinar för jobbiga, sorgliga, vackra och fina saker. haha kvinnor..
passade på att beställa hem Burger Kings äckelgoda King Wings när pappa var och handlade mat!
så de och min perfekta kladdkaka fick bli kvällens godis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0