somebody said you got a new friend

haft en lektion och ett seminarium/prov idag, med långt jävla fitthål emellan.
ursäkta språket men tanken på att behöva ha sådana dagar i över ett och ett halvt år till får mig att vilja hoppa av och bli uteliggare!
på svenskan tog jag på mig ansvaret att göra Layouten till tidningen eftersom ingen ville och jag har ju ändå hållit på lite med bloggdesign och Webbdesign så jag har väll mest skills.
ännu mer arbete, men det mest värda hittills.
sen så har inte Gossip Girl avsnittet som kommer ut varje Tisdag kommit, VAFAN!? vill gråta och dö, avlida, mitt lilla hopp som tagit mig igenom denna dag..
imorgon är det Ensemble-konsert ska bli kul fast jag är hjärndöd på båda låtarna.
förresten har jag skapat en senapsgul halsduk, inte från grunden såklart men det var något helt annat innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0