thank you

ska stanna hemma hela kvällen, äta världens goaste mat med min familj och börja skriva på Kultur och idéhistorian! Det ska bli ett MVG rakt av!
imorgon ska mamma färga sina tantgråa hårrötter (hon vägrar bli gråhårig) och då ska hon lägga lite på min snagg, den är i perfekt längd men min utväxt är typ gråblond så det ser ändå konstigt ut.
fuck mittbena och raklugg, jag älskar min sidbena
träffade mitt ex mamma på stan idag, vääärldens gulligaste! men hon berättade att hon var så stolt över sina barn som tagit faderns bortgång så bra och moget. ååh jag saknar både Paolina och Philippa!
för egen disciplin ska jag skriva upp det som ska göras till nästa vecka.
Måndag: Eng glosor
Tisdag: Historia Prov
Onsdag: Matte prov
Torsdag: Sv red. (hoppas alla kan maila in sina jävla grejer till mig PÅ EN JÄVLA GÅNG ANNARS FÅR NI FAN GÖRA DET SJÄLVA!!!!)
Fredag: Innan veckans slut ska en Eng. uppgift vara färdig och inlämnad!
Måste även komma ihåg att fixa en tid att träna med min Pianolärare inför lunch-konserten, MÅSTE ske komman vecka!!!
varje dag är det något, kärlek♥
Hoppas eran Fredag är intressantare än min!

Kommentarer
Postat av: Paoii

Du saknas i vår familj också iallafall av oss girls<3

2010-10-25 @ 02:37:59
URL: http://http://paoiibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0