varje gång du möter min blick

nu har jag tagit bort P som vän på facebook och på msn, låter rätt patetiskt men jag insåg att jag vill ha bort honom så mycket som möjligt ur mitt liv.
bilder och saker kan jag spara, det är minnen av den fina personen. minnen från en period i mitt liv när jag kände mig hel.
jag känner att om jag raderar bort så mycket som möjligt av det som var min andra halva, kanske en ny växer ut igen.
så mycket drama, så lite ork.
jag åkte hem innan IV-valet idag, ner på stan och hade det trevligt med mathilda, pratade och va sur på folk.
sen tog jag bussen hem, inte ett dugg taggad på skolan imorgon men jag ska väll få skäll av min pianolärare både för att jag inte gjort varken hela Musikläran eller kan min läxa helt.
ska fixa med löshåret med kent på hög volym sen kolla på senaste avsnittet av how I met Your Mother, bryta ihop, sova och gå vidare.



Kommentarer
Postat av: Jakubdaniella

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:27:09
URL: http://jakubdaniella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0