you bring the sun up

bloggtorka.
det känns som om jag är påväg tillbaka igen.
vart lite upp och ner men fan, nu vänder det!
för jag har insett:
han är inte bra nog för mig, har aldrig vart, kommer aldrig bli.
jag är begåvad och ska fortsätta utveckla och utnyttja min talang.
jag är frisk och har ett normalt fint utseende.
allt som jag tvivlat på är jag nu mer säker på än någonsin.

ja idag då, dagen har spenderats med tjejiga samtalsämnen i massor. fy fan känns som högstadiet all over again. hehe.
söta tjejor från 70-talsfesten.



Kommentarer
Postat av: Karlerica

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-25 @ 17:03:56
URL: http://karlerica.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0