Hayley Williams & Ashlee Simpson

lördag, fortfarande hängig och sur på det mesta.
har spelat The Sims, eller jaa har gjort en familj hehehe.
den består av två coola rockbrudar, Hayley Williams och Ashlee Simpson såklart!
nu funderar jag helt seriöst på att göra en Martin Bohm som kan gifta sig och få söta rockbarn med Hayley.
haha nu ska jag hämta min 3e kopp kaffe för denna morgon!
haha söta, fast Hayley blev rätt ful:( men jag orkade inte hålla på och kolla på bilder och få varenda ansiktsdrag perfekt så jag försökte skapa efter minnet haha gick ju bra, inte



Kommentarer
Postat av: m

ååååh, gift mig med henne!

2010-09-11 @ 12:52:10
URL: http://illuminatemyskies.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0