if you want it

personligen gick solosången sämst men Annette var jättesnäll och sa att hon tror att när jag blir frisk kommer jag sjunga "you make me feel lika a natural woman" jättebraaa! haha söt
ensemblen gick också bra, låten tror jag passar mig faktiskt!
ååh bästa grejen, vi pratade om vikt? eller gjorde vi? aja vi var på gränden och jag sa typ "jag har gått ner lite för jag gick upp i somras och då la jag om mina matvanor blalbla" Cornelia ba "jaaa visst har du gått ner!?" yaaay typ inte bara jag som ser det! det betyder att det är sant, hehehehe....
sen har jag införskaffat mig en liten rosa kalender som jag ska börja fylla med svenska och engelska läxor ♥♥♥
nu är det snart pannkakor som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0