in and out

dålig bloggning, jag känner mig otillräcklig.
sånt händer lite då och då.
jag vaknar, försöker hitta fina kläder, fixa håret, sminka mig, vara mitt snyggaste jag.
kommer hem, bor i sängen, tar av löshåret, tar bort sminket blir den gråa tråkiga frida.
i hopp om att jag ska må lite bättre över mig själv.
men det finns något för mig med, vad/vem det än är.

Everywhere I'm turning
Nothing seems complete
I stand up and I'm searching
For the better part of me

I hang my head from sorrow
Slave to humanity
I wear it on my shoulders
Gotta find the strength in me

'Cause I am a Superwoman
Yes I am
Still when I'm a mess,
I still put on a vest
With an S on my chest
Oh yes, I'm a Superwoman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0