natural woman

långt jävla hål idag! men det blev en tripp till stan och jag hittade en klänning, jag pekade på den och Linnéa ba "DEN är DU Frida!", hmm ingen har missat att jag gillar, skinn, nitar och läder eeeeh?
efter det vart det en tur med Johan i väntan på mamma, mycket trevlig var det faktiskt! tänka sig hahahaha jag och Johan har inte alltid kommit överrens men skam den som ger sig!
aja jag hostar forfarande, orkaaaa! och imorgon har jag solosång för första gången : (((
så jag ska träna sönder idag!
nej nu måste jag skriva färdigt fort som fan för ny är det kycklingtacos-soffmys men familjen Nyman!

bjuder i alla fall på en dålig oskarp bild på klänningen, MEN den är AWESOME!





Kommentarer
Postat av: linnéa

SA JU ATT DEN VAR SÅÅÅÅ DU!!!!! SKIT ÄCKEL AS FIN DU VART I DEN. PUSSSSSSS

2010-09-07 @ 22:50:38
URL: http://domandra.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0