sanningen

nyvaken, studiedag men gick upp och sjöng för pappsen♥
mamma och pappa är lediga hela dagen för att fixa 50årspartyt!
Jag, Favaro och Lillebror ska stå i baren, awesome!
Jaha, estetfesten då? Vart helt okej tillslut trevligt att hälsa på folk!

(nu skiter jag i om jag får höra att jag är omogen för nu tänker jag skriva av mig);
mitt ex går ju samma linje och han va där. vi har inte pratat sedan vi gjorde slut och jag ville visa att jag finns och att det kan vara en normal stämning mellan oss. men han "vinner inget på det", alla som känner honom vet att han kan vara underbar men så förjääääävligt envis och omogen när han vill!
jag avslutade med "vet du vad det värsta är? jag trodde du hade växt upp" och fick tillbaka "tydligen inte" eller något sådant.
jag vände på klacken och begav mig direkt till min finaste, underbaraste bästavän Martin♥.
jag vet att man ska säga saker till folk direkt, och jag har försökt, nu måste jag få skriva av mig allt för det har Martin lärt mig, att man inte kan låta ondskan vara kvar inuti.
P, du har två underbara systrar och en otroligt kärleksfull mamma så jag undrar vart det gick fel hos dig.
det är alltid den enkla vägen, det är lättare att låtsas som att jag inte existerar. men du glömmer en sak, vi andades varandras luft i 2 och ett halvt år, vi älskade varandra så du kan inte gömma dig för mig, för jag vet hur det är. Jag vet hur du är programmerad.
jag vet att jag alltid vart den som svikit men jag är även den enda av oss som tar ansvar för det jag gör.
jag blir inte förvånad över ditt beteende men jag blir grymt besviken på att du aldrig växer upp eller lär dig av dina misstag.
du är ingen dålig människa men du var och kommer aldrig någonsin vara bra nog för mig.
jag hoppas du växer upp och har ett fint liv, men som det ser ut idag blir du inget mer än en förnekande och omogen idiot.
hårda ord till ett hårt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0