ht -11

nu är det tidig, tidig söndagsmorgon.
alltså, imorgon börjar skolan.
affärskvinnan i mig är trött på att vara slacker och utmanar ödet och ber om tuffa skrivuppgifter att bita tag i.
prata med trötta tonåringar över en kaffe i Café Carl.
leva fullt ut på helgerna, dansa tills fötterna blöder på krogengolvet och locka mans-folk.
.
sommaren började som nybliven singel efter världens mest dysfunktionella förhållande.
spöket av pojken jag älskat skrämde mig och gjorde mig sängliggandes.
tills jobbet tvingade upp mig.
vackra barn fulla med liv gav mig ny energi.
fick leka av mig med en sommar-flirt.
emmaboda hade sina hårda ord och slag, men inget kunde förstöra min nyvunna lycka.
nu är jag ensam, men mer redo än någonsin att möta livet.

Kommentarer
Postat av: josefin

fint

<3

2011-08-21 @ 04:08:47
URL: http://josefinulrica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0