jag vill göra sånt som vuxna gör

har inte skrivit sedan i förrgår.
har lite ledighets-kris, sytt in min fina mockajacka så den är perfekt i alla fall utanpå.
idag har jag städat rummet och damsugit hela huset. orkar inte ta tag i saker och höra av mig till folk.
i alla fall inte på vardagarna.
min sommarflirt tog slut snabbt utan att göra någon större skada och några dagar kom någon form av kärleksförklaring från annat håll. vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det.
jag är i något mellanläge. det rullar på, men jag är inte tillfredsställd. behöver något mer.
.
jag saknar fina josefin som är sjuk, och chrippe som skaffar sjukdommar i Ayia Napa, hoppas du har det bäst min lilla prinskorv♥



1. jag och josefin busar i gräset.
2. chrippe vill pussas :*


Kommentarer
Postat av: josefin

du är så söt frida!!!!! <3

2011-08-18 @ 02:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0