I sing it one last time for you

fin fredag, vädret är lite klurigt när man bor på landet så jag har fixat hem 3 filmer att mysa med.
nu tänkte jag bara duscha, bort med smink, löshår och obekväma kläder på med pyjamas och ner under täcket♥
kul att i princip alla mina närmaste typ är upptagna, mutte och favaro är liksom i Sura hela helgen haha av alla ställen! tänkte följa med men det blev inte så, hoppas de klarar sig i snöovädret och har det gött i alla fall!
tänkte dra till corre idag men ah, ni vet, vädret.
·
haha nu fick jag sms av Chrippe, känns som vi har lika tråkigt båda två, på tal om Chrippster dagens konversation efter idrotten.
C:Nu ska jag gå in naken i duschen..
F:Jag med.. tänk på mig..
C: MEN VAFAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0