lilla ego sitt still

lööördag, städat klart, gått min halvmil med en överspeedad hund, spelat både piano och dragspel, och sjungit lite karaoke haha effektiv tjej! ramlade pladask på isen för första gången denna vinter gjorde jag också, aldrig känns mig så ful.
taggad till 1000 på melodifestivalen, hahaha nöööörd men det är nått nostalgiskt över det eftersom jag var besatt av det när jag var yngre!
annars då? varma bär och cola. ♥
man vet inte vad man har förrän man (nästan?) förlorar det.
du är bäst martin, du tillförde något i mitt liv jag inte visste att jag saknade men nu vet jag inte hur jag skulle kunna leva utan♥
"snälla du förlåt mig jag glömde vem jag var. snälla sluta lyssna, glöm allt jag sa"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0