Day 21 – Another moment

jag kommer aldrig glömma när jag och mitt ex förlovade oss. vi var så unga och naiva och vi såg ju hur det gick, men just då var det ett så himla fint ögonblick. vi öppnade våra hjärtan för varandra och jag grät pga hans fina ord.
nej shit asså, tonårskärleken kommer man aldrig glömma, hur man trodde att man skulle vara tillsammans för alltid och planerade framtiden. haha helt sjukt att vi trodde det om varandra, nej kärlek är en underlig sak asså!

drog till Spicy och käkade med Favaro, Klara, Chrippe, jonas och Gustav N, inte helt fel asså! Donkens Mc Flurry Toblerone är också JÄVLIGT god, så ni vet!
min älskade koklocka, hahaha rockade loss fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0