Day 22 – Something that upsets you

•när folk inte lyssnar.
•när folk inte försöker förstå.
•när folk inte plockar undan sina saker.
•när Internet inte funkar.
•när ljudet nere i musikhuset inte funkar.
•när rösten är pajj så jag inte kan sjunga.
•när kaffet på ett fik är äckligt.
•när man kollar på en film eller serie och en rollfigur är fett dryg och man inte kan säga det till den för den inte existerar.
•när folk säger att jag har fel.
•när sminket blir fult.
•när håret blir fett direkt.
•när någon gör höga ljud när jag sover.
•när fel kille dör i Pearl Harbor, varje jävla gång!.
•när hunden hoppas och skäller och står i vägen när jag kommer hem och nästan pissar på mig men inte kan gå på toa pga henne.
•när det man är sugen på har tagit slut utan att man vet det.
•när löshåret blir klumpigt.
•när man börjar se utväxten.
•när de röda pigmenten försvinner bara några dagar efter färgning.
•när Facebook ligger nere.
•när man sätter på en hel panna kaffe och tar en kopp men när man ska fylla på har mamma och pappa druckit upp det.


jag tror ni förstår liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0