Day 23 – Something that makes you feel better

•när jag känner att jag har världens bästa vänner (i princip hela tiden).
•när jag frågar "orkar du med det gamla vanliga gnället verkligen?" och min bästa vän martin svara "ja det är klart!".
•när någon jag tycker om och litar på berättar något privat om sig själv, då vet jag att den litar på mig tillbaka.
•när folk tar sig tid att lyssna på mitt tjat om oviktiga småsaker.
•när jag skrivit klart en låt jag gillar.
•när jag får beröm.
•när ett nytt avsnitt av Gossip Girl kommit ut (!!!)
•när det serveras god mat.
•när det som man är sugen på finns tillgängligt.
•när studiebidraget kommer.
•när Noah säger ”So it's not gonna be easy. It's going to be really hard; we're gonna have to work at this everyday, but I want to do that because I want you. I want all of you, forever, everyday. You and me... everyday.
•när jag ser The Notebook.
•när skolarbetet är färdigt.
•när jag ser mig i spegeln och känner mig nöjd!
äääsch, jag kom på fler saker som gör mig upprörd än saker som får mig att må bättre. Dock är dessa punkter "större". hehehe typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0