just a small town girl

glajjorna på, skriver min försenade uppgift om Kristendomens människosyn. Inte såååå intressant faktiskt.
borde kanske börja läsa på dom andra människosynerna också så jag är expert till provet om typ 2 veckor!
borde kolla på Musikläran också, orkar man?
förresten fick jag ragg på Coop Forum idag, mamma försökte vara mammig men verkade.. stolt? haha jag var äcklig efter idrotten och trött ändå fick jag napp, mamma säger att det är för jag är naturligt vacker, HA-HA-HA!
kul att han var närmare 30 än 20 dessutom, shit asså mycket ska man uppleva.
fick ärva 2 tröjor av bror idag, haha illa att ärva kläder av sin lillebror men vafan.
storasyster blir helt plötsligt lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0