allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans och allt är som förut



jag är verkligen sämst som går upp kvart i 2 dagen innan första skoldagen!
dessutom vaknade jag från en dryg hemsk dröm, det slutade med att jag grät och jag ville verkligen fortsätta gråta när jag vaknade eftersom jag trodde att det hänt.
huvudet och halsen gör ont och imorgon tror jag vi har sångblock och sådär som vanligt så jag får hålla käft idag.


förövrigt så är min högersko fortfarande spårlöst. :(((
jag vill ha mina skor och min pärla tillbaka.
men som sagt, spårlöst.


hoppas ni har en bättre dag än vad jag har, nya tag imorgon, då börjar vårterminen!
en till fin cam-hor-bild, hur kan man inte älska?



Kommentarer
Postat av: rebecca

åh så vacker header. Och vad fint med texten till M på ena sidan. Kent är kärlek (L)

2011-01-09 @ 22:06:43
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0