utvärdering 2010

när jag hade Bilddagboken när jag var yngre var det faktiskt väldigt kul att se vad man hade svarat, och utvärdera året är väl lite obligatoriskt så jag kan lika gärna göra det i listform!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jorå
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Skulle inte påstå att jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej det tror jag inte, dock typ bekanta. 
4. Dog någon som stod dig nära? Faktiskt inte någon jättenära, dock mitt ex pappa som jag faktiskt kände och det kändes lite "overkligt" när jag fick veta det.
5. Vilka länder besökte du?: ehehehe inga </3
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 2010 har vart rätt ultimat, haft pojkvän OCH vart singel, ungefär 50/50. har fler nära vänner nu än någonsin men fler är alltid bra!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 17/7 ♥
8. Vad var din största framgång 2010? Självförtroende kommer och går såklart men jag skulle säga att jag är en aning starkare och visare.
9. Största misstaget?: Att skjuta upp läxor och arbeten, resulterar dåliga resultat, stress och ångest, och jag hade inte ens kul!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: knappt vart förkyld i år, dock har jag haft lite ont. typ urinvägsinfektion eller vad fan det nu har vart!
11. Bästa köpet?: ooh svårt, mina kängor har jag använt mycket och min myskofta som jag använder i alla fall hemma 4-5 dagar i veckan!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Tyvärr snus skulle jag säga men det är slut med det nu, annars typ kläder och cafébesök!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Kent 17/7 och all uppskattning från mina fieeena vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: hang with me- Robyn, typ allt med Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare helt klart! haft jobbiga perioder men sånt som händer!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Vart ute och träffat folk!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Stannat inne vid datorn (dock är det precis vad jag ska göra idag!)
18. Hur tillbringar du julen?: Hemma med mamma, pappa, lillebror och mormor♥
19. Blev du kär i år?: Nej faktiskt inte, har nog vart på väg 2-3 gånger men inte på riktigt.
20. Favoritprogram på TV?: Gossip Girl (kollar dock på datorn.
21. Bästa boken du läste i år?: oj måste vart någon jag läste i somras, har typ helt slutat läst böcker tyvärr!
22. Största musikaliska upptäckten?: Hurts och The Pretty reckless
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: jag önskade mig inte mycket men fick typ allt, bla mina älskade skullcandy hörlurar som jag använder mycket!
25. Något du önskade dig men inte fick?: Jag önskade mig inte en bärbar dator för jag visste att jag inte skulle få en haha men jag ville!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Hade lite kompisar här och vi spelade spel, körde singstar och fikade!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: finns det väl alltid men inget speciellt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: oj jämför man Januari 10 och December 10 är det heeelt olika men jag följer gärna modet men har oftast någon rockig twist på det hela, kommer minnas detta år som året jag köpte typ 10 ringar!
29. Vad fick dig att må bra?: många, främst martin bohm♥ katten, hunden, familjen, vännerna, musiken, bra tv-serier, god mat osv!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Nelly-modellen♥
31. Vad var ditt motto 2010?: Jag ska fokusera På Björn Wallgrens mening "kom igen, det blir kul!", när saker och ting har gått åt skogen ska jag tänka "jag ångrar inget, jag hade kul!" typ haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0