voffen

slutade stört tidigt idag så mamma skjutsade hem mig på lunchen.
min älskade Linnéa Hansson hälsade på idag i skolan, orka att hon frågade direkt att något var fel.
skulle krama henne men då bara brast hela jag så jag vände och gick utan att säga något haha stackars tjej! hon fick följa med mig på toa medan jag kämpade med klumpen i halsen och försökte förklara.

har i alla fall tagit en promenad med mig favorit voffe♥
bushunden är en riktig energiklump ska ni veta!

är hon inte det finaste? hon behöver förmodligen ett hem typ en vecka i sommar någon gång om ni råkar ha en hundälskande familj!

Kommentarer
Postat av: linnéa

åh älsklings friden!!!!!!

vill ju inte att du ska vara ledsen, det ordnar sig säkert!<3

2011-01-26 @ 23:42:40
URL: http://oneworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0