as long as I know how to love I know I will stay alive

vaknade och grät en skvätt över åskan som på riktigt var precis vid oss, det var inte ens en sekund mellan smällen och bullret.
hela huset skakade, helt sjukt.
.
imorgon är den info/anställnings-möte och så för sommarjobbet, fett pepp att jobba 4 veckor. omringas av pigga, leksugna ungar, 1-5 är dom. vara ute i solen och leka i sandlådan, läsa böcker tillsammans och ha sångsamlingar♥
få tankarna på annat håll liksom.
förlåt förresten om bloggen är fett emo just nu. ibland går det framåt men oftast känner jag mig sviken, lämnad och ensam. typ no hope, ingen kommer någonsin stå ut med mig haha. äsch, från och med nu ska jag försöka hålla deppandet till den hemliga bloggen.

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: wihoo! hos dig? :D

2011-06-12 @ 22:25:54
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0