I'm gonna marry the night

chillar järnet men fint väder här hemma.
idag kommer lillebrors flickväns mamma med deras sockersöta golden retriver som ska bo hos oss några dagar i sommar.
sen ska jag dra med mig min egna lilla latmask på en låååång promenad, nu är alla vattenpölar förhoppningsvis borta från skogsvägarna så jag kan gå den jättelånga rundan.
ni ska bara veta hur trött och såsig voffen blir av detta väder, haha som att gå med en tant med rulator.
.
förresten flyttar jag till mormor snart, kommer sakna mina två tussar så himla mycket, ett av kissens sår har dessutom börjat vara igen </3 och tänk att inte komma hem till en glad hund varje dag liksom.
men martin har precis fått hem en liten valpis så jag får komma och snylta på den när jag bor i stan. hehehehe.
.
och nu är det typ 2 pers som orkat läsa denna bibel. heeejdooooo.

Kommentarer
Postat av: Paoii

Varför flyttar du?

2011-05-22 @ 14:45:41
URL: http://paoiibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0