om sanningen ska fram

både jag och klara hade stöööört kul igår.
haha träffade en gammal kompis/ex som jag var tillsammans med i sexan.
minns hur brutalt kär jag var i honom och hur glad jag blev när han ville bli tillsammans med mig.
han var även min första kyss, hahaha.
med tiden blev vi bra vänner och sådär men nu var det ett braa tag sen vi sågs.
idag var det tänkt att vi skulle ha bakisdag tillsammans.
men det är ju morsdag idag så det blir mys med familjen sen får vi seee.
.
vad mycket jag skrev nu... heeeejdoooo
fått träffa linnéa 2 dagar i rad efter att hon vart sjuk i TRE veckor.
favoriiitflickkkkka♥

Kommentarer
Postat av: linnéa

åh. favoritfrida <3

2011-05-29 @ 12:19:47
URL: http://oneworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0