I turn to you



And when I'm down you're there pushing me to the top
You're always there giving me all you've got

For a shield, from the storm for a friend, for a love
To keep me safe and warm, I turn to you
For the strength to be strong, for the will to carry on
For everything you do, for everything that's true,
I turn to you

Ska öppna mig lite för bloggen, igår mitt i alkohol-dimman när någon helt random frågade om mitt ex bara slog allt till mig rätt i ansiktet.
att en värdelös människa kan förstöra och slita sönder någon annan som han gjorde med mig, såra mer än någon annan trots att vi bara var involverade en kort tid. Han är historia nu, men det han gjorde kommer jag förmodligen aldrig helt släppa. Anyway, allt rasade och min bästa, bästa vän var där och torkade alla tårar.
jag kommer aldrig kunna ge tillbaka det han ger till mig och ingen kan någonsin förstå våran relation.


Kommentarer
Postat av: M.

Allt för dig. <3

2011-10-09 @ 23:24:35
URL: http://illuminatemyskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0