now I wanna leave but I'm lost



har vart jävligt oaktiv och har inte orkat skriva tusen saker så jag gör en punktlista för veckans åstadkommande.

*bokat STUDENTKRYSSNING med favaro, mutte och linnéa. pepp? någon?
*gjort förmdligen förjävligt bra ifrån mig på samhälls-provet.
*ätit 100 kilo Keso.

typ.

tar ledigt (läs: sjukskriver mig) imorgon, pluggar ifatt lite. svänger in på krogen, pank- ja, nykter- we'll see.

OCH imorgon(?) åker martin iväg och spelar in bandets första album! så himla kul för honom men han är bora från imorgon och heeela nästa vecka. vill grina</3 fattar inte hur jag ska palla skolan utan min vapendragare (observera att vi fortfarande BARA är bästa vänner, fast det är ej så bara)

Kommentarer
Postat av: josefin

keso<3

2011-09-23 @ 13:54:32
URL: http://josefinulrica.blogspot.com
Postat av: Martin

du klarar det vännen!

saknar diig

2011-09-23 @ 22:23:50
URL: http://illuminatemyskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0