att hitta motivation

 
i högstadiet var min idrottslärare sjukt frustrerad på mig pga skolkning och oengagemang. något som sitter kvar är när min metor under utvecklingsamtalet påpekade att jag alltid gjorde allt till 100% och hade höga krav på mig själv och min prestation.
eftersom jag gillade utmaningar så borde jag väl kunna se idrotten som en utmaning också?
då gjorde jag inget åt det, men det hon sa sitter kvar.
 
challenge accepted.
för närmare 3 veckor sedan nu tog jag 45 kilo i benpressen. kände mig svag och dålig.
i Torsdags tog jag 75. är fortfarande inte stark men fruktansvärt stolt över min utveckling.
är på gymmet 3-4 gånger i veckan och tränar med skivstång hemma.
 
nu ska jag till gymmet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0