att söka jobb

Har bara hört massvis av skit om jobbcoacher osv, jag hänger på kunskapscompaniet mellan 9-15 fem dagar i veckan och nej, det är inte alltid kul och vissa saker känns onödiga.
MEN jag har 3-4 jobb/praktik som kan bli jobb hängandes i luften som jag inte hade haft möjlighet att få själv eftersom det är jobb som inte annonseras för allmänheten.
 
Kontakerna jobbcoacherna har är ovärdeliga för en 19årig tjej utan erfarenhet eller speciell utbildning.
Dessutom är mitt CV och personliga brev 1000 gånger bättre nu än innan!
Så blivande studenter och arbetslösa, tveka inte att skaffa en jobbcoach, hade jag vetat hur bra hjälp man får hade jag skaffat en direkt efter studenten och inte väntat på att Arbetsförmedlingen tvingade mig haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0